Monday, January 27, 2014

Testimoni Alfalfa- Mengurangkan Keputihan, Menambahkan & Memekatkan Susu Badan, Ekzema & Gatal-Gatal Kulit Berkurang, Merapatkan Miss-V

Kali ni saya nak berkongsi tentang Alfalfa lagi. Al maklumlah bulan ni kan promosi Alfalfa Complex Shaklee. Harga memang super duper murah.

Dalam entri sebelum ni saya ada berkongsi tentang khasiat dan manfaat Alfalfa. Sila klik sini. Ada banyak sangat khasiat Alfalfa Complex Shaklee ni tau.

Dalam satu lagi entri, saya ada berkongsi juga apakah perbezaaan Alfalfa Complex Shaklee dengan Alfalfa yang lain. Boleh klik sini. Sila2 baca. Yang pasti Alfalfa Complex Shaklee sangatlah terbaik.

Kali ni, kita tengok lak apa kata pengguna Alfalfa Complex Shaklee. 

Testimoni pertama dari Puan Fauzi Lizar. 

Puan Fauzi Lizar ni ada masalah KEPUTIHAN sejak dari zaman sekolah lagi berlarutan sampai lah kahwin. Keputihan yang dia alami bukannya sikit-sikit tau. Keputihan tu berbau dan berketul-ketul. Pergi jumpa doktor, ambil ubat pun tak berkesan. Lepas tu Puan Fauzi Lizar ni cuba Alfalfa Complex dari Shaklee. Alhamdulillah, sebulan lepas tu keputihan dah tiada. Hebat kan!!

Apa tu keputihan?
 

Keputihan ni adalah normal di kalangan wanita jika ia hanya lendir putih, jernih, cair, tidak berbau dan tidak berasa gatal. Tetapi keputihan itu boleh dikategorikan sebagai bermasaalah apabila ia bersifat pekat, berwarna putih kekuningan, berbau, diiringi rasa gatal2. Jgn anggap ianya masalah kecil ya ataupun akan hilang dgn sendiri. 

Tahukah anda masalah keputihan ni disebabkan jangkitan kulat. Jika ia tak dirawat, tak mustahil ia akan merebak dan menyerang organ-organ penting dlm badan. Malah yg lebih teruk, ia mampu merebak ke pasangan kita. Dimana kesannya organ seksual lelaki juga turut akan berasa gatal,melecet dan kemerahan.

Dah terbukti Alfalfa Complex Shaklee mampu mengurangkan dan menghilangkan keputihan, jadi apa lagi. Jom grab sekarang




Testimoni kedua daripada Puan Norsaritani Mahasan

Puan Norsaritani ni amik Alfalfa Complex Shaklee untuk menambahkan susu badan. Tapi yang bestnya, bukan setakat susu badan dia yang bertambah banyak & pekat, ada kesan lain lak tu. Masalah keputihan yang dia alami pun dah berkurang. Masalah ekzema & gatal-gatal kulit pun dah kurang. 

Yang paling best, Puan Norsaritani bagitau Alfalfa Complex Shaklee ni merapatkan apa yang patut. wahhh, apakah itu?? Merapatkan Miss-V wanita..... 

Tahukah anda Alfalfa ni mengandungi phytoestrogens juga menyebabkan ia mempunyai fungsi seperti kacip Fatimah, maka, membantu dalam “hubungan” suami isteri (enhance libido). Sebab tu lah Puan Norsaritani Mahasan bagitau Alfalfa ni "merapatkan apa yang patut"

Testimoni ketiga dari Puan Bariyah Ibrahim.

Kata Puan Bariyah, Alfalfa Complex Shaklee ni mengurangkan keputihan & kekeringan ketika bersama suami. Dah banyak testimoni yang mengatakan Alfalfa Complex Shaklee ni boleh merapatkan Miss-V dan mengurangkan keputihan.

Kenapa boleh jadi camni?? Sebabnya.... Alfalfa Complex Shaklee ada phytoestrogens yang bertindak sebagai kacip fatimah


Banyak sangat manfaat Alfalfa Complex Shaklee ni kan... Apa lagi, jangan segan silu, hubungi saya untuk dapatkan Alfalfa Complex Shaklee yang terbaik ini.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Free consultation, Best  Price & Great Business Opportunities With Shaklee

Hubungi saya: 

Arinie Ghazali Shaklee Independent Distributor (ID : 892564) 
0137075966 (call, sms, whatsapp)
arinie.ghazali@gmail.com 

COD Musim Persekolahan : Johor Bahru---Taman Suria, Taman Sentosa, Taman Pelangi, Taman Sri Tebrau, Larkin, Kampung Melayu Majidee, Jusco Tebrau, Angsana Bandar Baru Uda.

COD Musim Cuti Sekolah : Kota Bharu, Tumpat, Kok Lanas, Ketereh, Mulong, Tunjong, Wakaf Bharu, Selising (Pasir Puteh)
 

0 comments:

Post a Comment