Sunday, September 17, 2017

TESTIMONI KULIT CANTIK DENGAN VITAMIN C

Seperti yang kita tau, Vitamin C memainkan peranan yang sangat besar dalam menjadikan kulit kita lebih sihat, cantik dan berseri-seri

Dalam entri yang lepas, saya dah terangkan dengan jelas manfaat dan kebaikan Vitamin C dalam memastikan kulit kekal sihat dan cantik. Anda boleh klik di sini

Dalam entri ni, saya akan sajikan anda dengan 3 testimoni kesan Vitaminn C dalam menjadikan kulit cantik.


TESTIMONI 1: KULIT CANTIK DENGAN VITAMIN C

TESTIMONI KULIT CANTIK DENGAN VITAMIN C

"Ini pengalaman saya sendiri. Bulan 12 hari tu, muka bermasalah teruk. Cuba 2-3 produk untuk kulit tapi makin teruk. Lepas tu terfikir kenapa tak try produk Shaklee sendiri. So dengan guide dari mummy dan nanny, beli lah ESP, VITA C dan GLA COMPLEX. Alhamdulillah, gambar yang sebelah tu lah hasilnya. Sekarang saya maintain guna Vita E, Vita C dan pencuci muka Nutriwhite"


         TESTIMONI 2: KULIT CANTIK DENGAN VITAMIN C


TESTIMONI KLIT CANTIK DENGA N VITAMIN C


"Assalamualaikum dan selamat pagi. Saja-saja nak share testimoni sendiri. 4 bulan pertama konsisten GLA Complex dan Vita E. Sekarang hanya ambil Vita C dan ESP. Sejak ambil Vita C dan ESP, perubahan sangat-sangat ketara dan cepat. Kulit muka lembut, jerawat pasir makin hilang, tumit kaki tak pecah. Yang penting kena sabar. Insyaallah hasilnya manis"


TESTIMONI 3; KULIT CANTIK DENGAN VITAMIN C



" Saya nak share testimoni sendiri. Consume Set Skincare. ESP the best!. Masa ni ambil ESP, Vita E, Vita C dan B Complex"

Free consultation, Best Price & Great Business Opportunities With Shaklee

 
Hubungi saya: 

  

Arinie Ghazali
Shaklee Independent Distributor (ID : 892564) 

 0137075966
email : arinie.ghazali@gmail.com 

COD: Bandar Baru Uda, Johor Bahru





0 comments:

Post a Comment