Friday, September 15, 2017

TESTIMONI KULIT CANTIK DENGAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER

Salah satu hot product Shaklee untuk kecantikan dan kulit yang sihat cantik sudah semestinya Shaklee Collaen Powder. Dah ramai yang dapat kulit yang lebih mudah, flawless dan cantik dan Shaklee Collagen Powder.

Kalau anda nak tau lebih lanjut tentang Shaklee Collagen Powder ni, anda boleh klik sini dan sini.

Pada entri kali ni, saya nak share dengan anda semua testimoni terbaik Shaklee Collagen Powder ni.

TESTIMONI 1: KULIT CANTIK DENGAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER

TESTIMONI 1: KULIT CANTIK DENGAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER

Picture dua-dua ni memang picture asli..tak pakai make up ke apa..sebab tu sekarang boleh tengok lagi kesan pigmentasi yang semakin samar-samar tu..kalau sekiranya saya apply foundation memang kesan tu hilang rata je dengan kulit..dulu kakak saya sendiri selalu suruh saya guna naturactor bagai..hehehe. Cuma saya rasa masih kalau bersih tang2..dah bertahun dengan jeragat ni..semakin teruk bila mengandung..menjadi jadi

Jadi saya ambil keputusan..biarlah saya tunggu hilang sendiri je dengan supplement Shaklee ni..takyah susah susah nak sembunyikan..sebab saya yakin ia akan hilang..by the way umur saya masih 24tahun (salam perkenalan..saya mama 3 anak kecil :p. ramai pulak dok PM panggil saya kakak..segan..hikhik)

Kesan utama kolagen ni..sangat terasa kulit kita lembutttt je..semakin cerah bukan kat muka je..tapi semua-semua. Kesan calar-calar, sunburn...semua takde dah..sebab dulu saya ni memang ahli persatuan..aktif berjemur, berkhemah sana sini (baru suami cakap tadi haha. Sebab dia taknak tegur sebelum ni takut saya upload picture sendiri. Padahal picture sendiri kat FB pun jarang nak keluar)

TESTIMONI 2: KULIT CANTIK DENGAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER

TESTIMONI 2: KULIT CANTIK DENGAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER


Pic 1st boleh nampk kerut atau kedut kat muka, dan putih pucat dan nampak lebih berusia .

Pic lepas 1 box Collagen Powder, muka nampak tegang, muda dan bersemangat. 

TESTIMONI 3: KULIT CANTIK DENGAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER



"Selama ni saya dok bagi testimoni orang pasal collagen powder Shaklee kan! kali ni saya sendiri nak post pasal saya sendiri..huhuh..saja nak glamour jup..hehehe. Before ni memang la kulit saya memang dah cantik..(perasan yang tiada perasaan) hahaha bajet2 cute gitu..kulit memang cerah tapi takde la cerah ala2 orang putih tu..dan takda la secerah ala-ala negro..hehehe..dulu memang pakai make up make up ni..sebab dah terbiasa pakai..kalau tak pakai rasa macam takda semangat lak ni nak pergi kerja...

But now! saya dah rasa lebih yakin..1st tak payah saya nak fikir, nak research apa foundation yang sesuai dengan kulit saya..bagi tutup cela-cela dan jerawat-jerawat kat muka aku ni hah!! Bila bajet ada lebih..saja-saja nak try collagen powder Shaklee ni..(niat dihati memang nak try jek) lepas makan 5 peket..macam dah nampak kesan..b4 ni pun memang macam dah nampak..terujaaaa beb!!! sekarang dah tak payah makeup2 macam artis..tak payah nak fikir foundation2.." -Cik Zie Jaybee"

Adakah anda pun nak kulit cantik seperti mereka? Jangan segan silu hubungi saya. Bulan ini ada promo special untuk The Radiant 4 termasuk Shaklee Collagen Powder.

ree consultation, Best Price & Great Business Opportunities With Shaklee

 
Hubungi saya: 
  

Arinie Ghazali
Shaklee Independent Distributor (ID : 892564) 

 0137075966
email : arinie.ghazali@gmail.com 

COD: Bandar Baru Uda, Johor Bahru

0 comments:

Post a Comment